Jan 17, 2012

Tarikh Pengumuman Result SPM 2011


Dewan Sekolah Sabar

Assalamualaikum. Entry pendek je ye. Sapa tahu tarikh result Sijil Pelajaran Malaysia ( SPM ) keluar? Dah jenuh aku tanya pakcik google (konon) pasal tarikh pengumuman result SPM ni, takde jawapan pun, huhu. Cuma aku ada dengar ura- ura mengatakan bahawa tarikhnya ialah pada 22 March 2012 a.k.a 22/3/2012 (Kalau salah jangan cari aku).

 Perh! Dup dap dup dap ja tunggu result keluar. Takut gileW habaq hang, haha. Mengenangkan perangai aku yang berhoneymoon time form 4 lepas, haish. Apepon, saya redha dengan sebarang keputusan, saya dah berusaha dan mencuba sedaya upaya saya, dan sebarang keputusan yang saya dapat adalah layak untuk saya yang selaras dengan usaha saya. Ceh, aku ni suka berkonon konon ja.

 Kepada semua calon- calon SPM 2011, good luck dan semoga mendapat keputusan yang cemerlang. Jangan lupa sementara menunggu result ni, banyakkan berdoa, solat hajat, dan pandai- pandai la hampa noh. Kepada adik- adik yang bakal menghadapi SPM, belajar sungguh- sungguh no. Hardwork is the key to succes. Okay, itu aja. Peace!

10 comments:

Dr Amira Atiqah said...

Bulan 3 tuu, masih ada waktu untuk berdoa berhajat bertawakkal. :) Hardwork plus sincerity are the key to success! Goodluck! Akak nak jadi orang 3rd yang tahu k. XD

Unknown said...

Good Luck

Zierwa Zainal said...

lme x jenguk sini.. insyaALLAH..bykkn berdoa, ok.. =)

Kalau sudi singgah & komen ya..hehe: Last Paper (Banking)

Eyeme said...

good luck utk kamu!!!! semoga segalanya baik-baik belaka..menjadi yg terbaik antara yg terbaik..ckp mcm org tua -.-"

aliza said...

ye ke dik.. makna ada dua bulan lagi la sebelum telinga akak ni bernanah nak dengar teguran drpd pengetua kalau result merudum,.. post mortem siap ada nama cikgu ngan kelas diajar lagi dik.. seramnya akak, mengalahkan korang yg nak dapat result la plak...

Unknown said...

@Amira Atiqah,
yep, betul tu.. masa masih ada.. hoho, awalnya, no hal la..kalau macam tu akak mai la sekolah sekali nanti..insyaAllah bleh jd org ke3 tahu.haha XP

@nurul_nida,
syukran :)

@ZiErWa zAiNaL,
yep..btw thx ya :D

@❤ eyeme ❤ ,
haha..sekali sekala jadi orang tua kan~ thx :)

@aimaniman,
haha..kesian jaa.. xpa2, insyaAllah budak2 tu bt yg trbaik demi akak.. hee~

Ckin Kembaq said...

maintain solat hajat and doa naa naim... insyaAllah dapat t, jangan lupa kongsi sini naa.. ^__^

p/s : doa kami semua meniringi....insyaAllah.. ^_^

Syazana said...

aish,neves pulakk aku bila dah nak mai result ni~~

Unknown said...

@Ckin Kembaq
baik..insyaAllah sy kongsi.. hee~ syukran =)

@Sya,
cewah2, budak straight A dah komen sini la plak..haha

Web Designers Pitampura said...

Hey keep posting such good and meaningful articles.

AQ NaiM