Jan 28, 2010

Islam 4 peace a|k|a i4p


Assalamualaikum. Saya merasakan Website Komuniti Islam 4 Peace ini bermanfaat dan patut dikongsi oleh orang ramai. disini saya ingin mempromosikan website ini..dan cara2 nak mempromosikan website ini. Terdapat pelbagai cara untuk anda mempromosikan dan memperkenalkan website ini kepada kenalan-kenalan anda.

1. Sertai Komuniti Islam 4 Peace

Sertai Komuniti Islam 4 Peace ini dan kenalkannya kepada kenalan anda.
KLIK SINI

2. Link Kepada i4p

Anda juga boleh mempromosikan website ini dengan meletakkan link i4p di blog/friendster/tagged/myspace dan lain-lain. Ambil gambar di bawah dan letakkan di mana2 beserta backlink ke web islam4peace.



3. Gunakan Testi 4 Peace

Anda juga boleh memperkenalkan website i4p dengan menggunakan fungsi Testi 4 Peace dan memberikan komen kepada kenalan anda & secara tak langsung anda telah mengiklankan website ini kerana gambar tersebut telah di'link'kan kepada website i4p.

KLIK SINI untuk ke fungsi Testi 4 Peace

4. Gunakan Yahoo Messenger dan lain-lain Messenger

Forwardkan link-link ke artikel-artikel di Islam 4 Peace dengan meletakkan link tersebut pada ruangan status Messenger anda. Sangat mudah untuk dilakukan.

5. Gunakan Anugerah Mulut Anda

Sebarkanlah dan perkenalkan Islam 4 Peace ketika anda sedang berbual-bual dengan kenalan anda. Harap semua dapat memanfaatkan laman web ni sebaiknya. Sekian.

No comments:

AQ NaiM