Aug 26, 2010

Contest | Menangi Duit Raya Sehingga RM200 By cdiqlife.com


Assalamualaikum. Sehari sebelum entry ini selamat dilahirkan aku telah terjumpa contest dari cdiqlife.com dari mana ntah, aku pon tak ingat sebab time tu tengah mamun, ha3. Kalau tak nak join dah contest ni semalam, tapi kemalasan membanjiri diriku. Jadi, aku letak siap- siap dulu banner contest ni takut lupa nak join.

Aku tak nak dok cakap apa,
Kita pun sekarang ni di bulan mulia,
Tapi kalo bab-bab bagi duit raya,
Kalau takdak aku memang tak kena.
HaHaHa!Just joke. sila abaikan. Berbalik kepada contest, mari sini aku nak buat review sikit tentang contest ni. Contest ini dibuat sempena pelancaran perasmian blog baru penganjur iaitu cdiqlife.com. Contest ini juga bersempena bulan puasa dan bulan raya ni, huhu. Contest ini bertajuk "Menang Duit Raya Sehingga Rm200"

Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana Nak buat belanja Semasa Pergi lawatan pada bulan 11 nanti! Kalau dapat boleh la beli barang sikit- sikit kan. Kalau tak, duk tengok orang bershoping je la, takpe. Aku pasrah. (haha)
Baiklah, kalau tajuk contest pon kata menang duit raya sehingga 200, makna kata hadiah nya la tu, hoho. Hadiah blog referal terbanyak pon ada, so kalau nak $$ lebih pandai2 la promote, huhu. Bawah ni senarai hadiahnya.

Hadiah Idea Kreatif:
Tempat pertama: RM100
Tempat kedua: RM30
Tempat ketiga: RM20
2 hadiah saguhati: RM10

Hadiah Blog Referral Terbanyak:
3 orang referral terbanyak akan memenangi RM10

Contest hanya memerlukan anda melengkapkan slogan cara paling kreatif seperti apa yang saya buat di atas. Sangat mudah bukan. Tapi ada syaratnya dan kena petuhi ye. Kalau tidak boleh menyebabkan anda tersingkir daripada memenangi hadiah yang ditawarkan.

Syarat-syarat pertandingan:


1) 1 blog 1 penyertaan . So, jika anda ada 100 blog anda bolehlah buat 100 penyertaan. Probability anda nak menang hadiah utama lagi tinggi. Hoho!

2) Tiada had patah perkataan untuk anda gunakan dalam contest ini. Semuanya bergantung kepada kreativiti anda samada nak tulis slogan panjang mahupun pendek!

3) Subscribe emel anda di newsletter blog ini (boleh rujuk dekat popup blog cdiqlife.com). Sebarang perpindahan/pertukaran syarat atau info terbaru tentang contest ini akan dhantar terus kepada yang subsribe emel. Lepas daftar please confirmkan emel anda dalam inbox. Jika tiada dalam inbox boleh check dekat spam.TQ.

4) Contest ini terbahagi kepada dua-Idea Kreatif dan Blog Referral Terbanyak (akan detect mengguna Google analytics). So jika anda terpilih untuk idea kreatif dan referral terbanyak, anda akan memenangi lebih banyak duit raya daripada saya.hoho!

5) Contest ini terbuka untuk sesiapa sahaja. Walaupun anda adalah Chinese and Indian pon anda boleh masuk gak. Saya tidak racism!

6) Letakkan banner contest di blog anda (boleh tengok kat sidebar blog ni)

7) Dan yang penting sekali, anda mempunyai blog!

Selesai. Juri bersama dalam contest ni ialah www.mohdisa.com. Hantar penyertaan anda ke admin@cdiqlife.com atau hanya tinggalkan komen anda di kotak komen entry contest di blog penganjur[KLIK] dengan format berikut.

Nama: (nama anda)
Url: (link contest anda di blog anda)

Penyertaan hendaklah dipostkan di blog masing-masing juga. Tarikh tutup pertandingan ini adalah 19/9/2010 iaitu seminggu selepas raya! Jangan lupe ek! So, tunggu apa lagi! Jom Join contest duit raya cdiqlife.com ! [KLIK SINI UNTUK JOIN!!] Assalamualaikum.

15 comments:

RedBoys said...

wahh.. goodluck ye bro.. ko nak g lawatan ke mana bro? psst : blog ko dh ada 1000 lebih followers, so ko x nak buat entri penghargaan ke buat org ke- 1000 tu?

haru said...

haha..terbaek bro..aku dah noted sume data yg join contest tu..gud lak

Unknown said...

@RedBoy
lawatan ke kl..huhu..lme suda aku tak gi lawatan2 skolah ni..
tgok nnti insyaAllah aq bt..huhu

Unknown said...

@haru
huhu..baiklah~ thx :)

haru said...

@AnWaRnAiM

tp bro ko dah subsribe emel ko untuk syarat no 3..sbb aku check td xder pown..

Unknown said...

@haru
ha ah la..terlupa plak..tq coz igtkan..tapikan..tadi aq baru buat..dy kluar windows len ckp "Trouble at the mill!" npe erk..?

Unknown said...

@haru
ok2..da buleh..huhu :D

hans said...

aku rasa cam nak join tapi tiba2 rasa malas
xtau asal
hahahaha

P/S : Dah 3 Kali Dah Macam Nih! Kalau Kali Ke-4 Macam Mana?

Unknown said...

@hans
owh...tape..aq phm..haha

hans said...

hahahahhaa
tgok la tiba2 rasa nak join plak ker
ekekekeke

P/S : Lagi Sekali Entry Aku Berkisar Tentang Kenapa Aku Meminati Filem Tamil Dan Bollywood!

P/S : Kepada Sesiapa Yang Ingin Mengiklankan Product Anda Di Blog Saya Sila Click Entry Ini Berkenaan Ruang Iklan Di H.P.B Blog

Aidi-Safuan said...

ala, 19/9 tuh cam da lepas raya jer...

Unknown said...

@Aidi-Safuan
mmg da lepas bro..huhu

Unknown said...

@hans
hhuhu...baikla~

Amir Izzat said...

hurm..nak join ke tak nak nie? jap ar..nak pikir..hahah...

agak susah sikit...

Unknown said...

@Amir Izzat
knpe agak susah?

AQ NaiM