Jul 8, 2010

Award itu Anugerah


Assalamualaikum, sekarang aku nak amik award yang telah diberi oleh kaknorhayati yang sangat baik dan paling cute, whahwahawaha.. Terima kasih akk..hu3 ^__^ sengeh~


Soalan untuk award ini ialah

1. Sebutkan blog anda dengan kuat dan jelas.
okeyh, 1..2..3.. HOI!!! AQNAIM!! AKU NAIM AKU NAIM AKU NAIM!! ho3

2. Sila cari orang yang bernama Haikal Muzamel dan Fred Ilyas
tak tau la.. kenal pon tak nak cari lagumana,hu3 sape erk?

3. Apakah soalan ketiga?
?? soalan ketiga ialah apakah soalan ketiga? btoi an..

4. Camna nak jawab soalan ni tanpa menjawab soalan ini?
Tak taw la camna, satgi aku tanya cikgu aku..

5. Tagkan menatang ni kepada lima orang yang telah tagkan menatang ni kepada anda?
1. LagendaBudakHitam
2. P.E.E.Y.A
3. NOTAhati_ku
4. Qaseh
5. Nichkhun
korang boley ambil award ni kat sini erk [KLIK]

ok, itu sahaja, Assalamualaikum.

14 comments:

Norhayati Rostam said...

eceh..ade cute lak tu..
membodek ek..
akak takde adik pempuan r plak.
wahahah

diraja22 said...

award lg.. ok la tu..

AnWaRnAiM said...

@Norhayati Rostam

ahaha..Mne ade akk..puji jew..ngee~

AnWaRnAiM said...

@diraja22

hu3 =)

peaNut said...

hihi..cam lawak je soalan2 utk award ni kan..huhu

anyway,,tahniah coz dpt award...


cerita di sambung....sakit di hati semakin membuak~buak!!

hans said...

gila besar award nih
cun plak tu
nak nak
wakakakakak

eiysya zasya's said...

susah gle soklan..haha~

AnWaRnAiM said...

@peaNut
huk3..agak la..thx :)

AnWaRnAiM said...

@hans
he3...mmg besarr punya..amik la..free jew...hu3

AnWaRnAiM said...

@eiysya zasya's
ho3...ssh glew..jenoh pikiaq >.<

Norhayati Rostam said...

haha.
soalan pelik2.
so, jawapan kena la pelik2 yer.
sampai pening nak fahamkan tuh.
last2 patah balik je jawapannya.
wahaha.

AnWaRnAiM said...

hahaha..
mmg...
ptah balik jawapan dy..
law jawab lg..ptah blek lg..
smpai kesdah x habeh,,
he2

Norhayati Rostam said...

tahu takpe.
wat susah2 je.
ala, die tau kita rajin en.
huu~

AnWaRnAiM said...

@Norhayati Rostam
akk bt la cmtu..msti semat pya..ha3