Jul 2, 2010

Video Iron Baby yang Comel !! Iron Man VS Bruce Lee Pon Ada

Assalamualaikum brader- brader, akak- akak, kawan- kawan, dan anda- anda diluar sane, cewah. Anda sihat? Hope anda sihat- sihat belaka lah erk. Naim sihat alhamdulillah ( tak tanye pon ) Semalam time tengah ralit blogwalking, sampai kat satu blog ni aku ada terjumpa satu video, Iron Baby.

Naluri aku mengatakan mesti ramai yang dah tahu pasal Iron Baby ni kan, hu3. Suka gak aku tengok video ni, baby tu dah la comel, macam adik aku, kah3. Tapi aku tak ingat blog mana aku jumpa bende ni, tadi search kat youtube. Gerenti ade punya kan video ni. And Iron Man VS Bruce Lee pon ada, ho3 sapa menang? entah.. jom tengok.

IRON BABY



IRON MAN VS BRUCE LEE

P/S: semat dop iron baby tu? ho3 da~ wsalam..

10 comments:

Amir Izzat said...

salam,wah! yang iron baby tue ada tak filem dia? cam best je...
h
hahah..yg bruce lee lawan iron man..adoi... kalau video panjang sikit pun dah ok..kah3

Cahayamylife said...

gempak giler arh baby tu.

p/s:nasib baik ckp comel cam adik, bukan cam ang.ahaha

Unknown said...

@Amir Izzat
x dak der aku rasa...huk3

Unknown said...

@Norhayati Rostam
ha3 x sggup aeh nak cakap lagutu.~~ngee

Unknown said...

zaazz..video yg die buat sume nyer smart2..die gune stop motion video je..

Unknown said...

@Wan Haffiz

hA ah..yg iron vs bruce lee tu an...hi3

Umie Nadhirah said...

waisehh.. iron baby tu power :)

Unknown said...

hu3..mmg power glew

Anonymous said...

haha, best ah video iron beby tuh. comey giler.haha

Unknown said...

ha3...mmg best...siap gelak2 lg time lwan..hu2

AQ NaiM