Jun 18, 2010

IPAD Bernilai RM2,500 untuk Dimenangi

Assalamualaikum.Today, naim ingin mengajak anda2 diluar sana untuk menyertai Contest iPad and More! Hadiah dia memang gempak dan sangat cool,hu3 iaitu:

iPad bernilai RM 2,500 untuk dimenangi sebagai hadiah utama
Contestnye sangat mudah. Berbentuk Referal, siapa yang paling ramai referral dialah yang bakal menang tempat pertama dan memenangi iPad yang Smart.Baiklah, ini ialah no referral naim:






vsHub Share Program
Naim (Member) Reference Number : HM005604

1) Register sebagai VSHUB member disini : https://www.vshub.com/register.php

2) Jangan lupa semasa register letak Reference Number naim iaitu HM005604 di Referral Code nya.

3) Bila dah register bolehlah ajak rakan- rakan join dan letakkan anda sebagai sebagai referral. Lagi ramai orang yang join menggunakan referral anda, lagi tinggi peluang anda untuk menang. Ataupun boleh gunakan link ini : https://www.vshub.com/affiliate.php dan letakkan e-mail mereka untuk join VSHUB.

4) Dah join VSHUB, bolehlah membeli belah barangan dari USA dan Japan dengan kadar kos pengangkutan yang lebih murah dan harga yang berpatutan. Lebih informasi rujuk di sini: https://www.vshub.com/index.php

Kalau anda lihat pada picture di atas, terdapat hadiah sampingan nya iaitu 1 RM 300 e-voucher* dan 10 hadiah RM 20 top up turut menanti anda.

Wokeyh, tunggu apa lagi, jom join contest ni dan letakkan Reference Numberku iaitu HM005604 apabila anda Register, ha3 dan bila dah siap buat entry macam naim ni, submit entry anda di https://www.vshub.com/hotpicks?p=1025. Sekian.
myreferral n credit to:eyriqaszz-tQ!

No comments:

AQ NaiM