Feb 12, 2010

CARA-CARA COVER MALU....

salam...
ha...


1. Kalo tersepak batu:

Jangan terus bangun,
sebaliknyer anda baring dan terus berguling- cam pejoget rap tu
hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang
nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal
anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali
supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...


3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah
anda dirasuk atau sedang berlawan dengan
makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah
sampah yang ada sambil marah-marah dengan
suara yang kuat, pasti orang menyangka anda
seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.. ..

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-
kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang
di blakang anda....


6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat
pengsan sehingga ada orang
membantu
anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan
takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah
masa sesuai untuk bangun semula.....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la
kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)
untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda
sorang je yang dapat malu...ye tak?....



16 comments:

Lt. Danny Rock said...

macam dah biasa aku tengok la lawak nih..
mane ko amek eh?

AnWaRnAiM said...

arwah http://hamiza-nky.blogspot.com

Lt. Danny Rock said...

ptt la cm pena jumpe

AnWaRnAiM said...

hu3

Cik Mi Mi Ra Ra Ra said...

hahaha. pernah try ke????
hehe.

zaradgreat said...

kah3!!!
sengal je

AnWaRnAiM said...

yg ke tujuh tu pnah la..hek3

Sang Harima said...

hahaha.. terbaik a..

AnWaRnAiM said...

keh3..:D

Balqis Shafiqa said...

hahaha, boleh tahan lorh!!
tapi taktik ni da biasa laa.
ada yg lagi gempak x??

AnWaRnAiM said...

hu3 ni gampak la ni...x de da..keh3

++***hana zaty**++ said...

chumelnyerrr....ngeeee

naj[ah+mi] said...

try cari lagi r..pastu..kalo xde smph kt longkang..nk kaut ape??aer longkang??hak4...pke2kan la..

AnWaRnAiM said...

to hana zaty:comel ea?hek3

AnWaRnAiM said...

x dak sampah hg p bwat2 minum ayaq longkang tu...amacam..hek~

Siti Nadiah said...

hahahaha...sgt lucu..
btul2 menghiburkan hati yg sedang dilanda lara...huhu...
apa2 pun..keep blogging!..:D
nice blog!..=)