Feb 24, 2010

Cuti2 Malaysia di Pulau Pinang





Assalamualaikum.Seperti yang kita ketahuan,cuti selama seminggu baru sahaja lepas seminggu yang lalu.Mungkin agak terlambat aku post pasal bende ni.hu3.biarlah.Blog aku ni pun dah lama tidak diupdatekan kerana aku tiada mood untuk mengupdate blog dan ketiadaan sebarang idea untuk diupdatekan.Daripada membiarkan blog aku ni bersarang dan terus bersarang baik aku update blog ini walaupun agak malas dan blurr ketika ini dan alang2 aku terpandang contest yang dianjurkan oleh [Matt Leopardus] ini yang buat contest supaya menceritakan pengalaman bercuti baik aku join.Oh matt leo,uniknya nama engkau.ho3.Nak tahu/join belek blog dia.Contest cuti2 Malaysia,ceritakan pengalamanku secreative yang mungkin [aku tak creative d0w] sebab...aku post gambar je kot.malas nak bercerita.kah3 =.= bawah ni gambarnya.belek~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aku pergi bercuti 2 hari 1 malam jew.Bermalam di rumah sewa ibuku.

jalan2 dengan family kat mana tah aku tak ingat.
beli2 apa yang patut.dan lain2



lepak2 kat pantai lak...
asyraf,aimi,aku,ati,muaz,mak,adib,abah
hu3


fuiy0! fuiy0!
kasihan kuda itu kerana terpaksa menanggung berat 2 orang insan ini
ha3






Aku: Muaz2,tengok depa naek kuda,syiiyokk no
Muaz: tula abang,kita tak dapat naek pon..
Aku :





tula,takpe,len kali kita naek
~~~




eh3 muaz..


singgah sebentar dan pulang...






SEKIAN...

20 comments:

hans said...

seronok lah hang pi penang noh
pekena nasi kandaq ka?
pasemboq padang kota ka?
dah pi try mee udang sungai 2?

Amalina Omar said...

mai penang ka?? ni ha cheq org penang.. sonok jalan penang?? hehe

Unknown said...

hans : ho3..aq pekena nasik kat tesco ja...ha3

Unknown said...

amalina : he3...sr0n0k la jgak..hu3

kery said...

hhehe,,,,bergaya nampak...

Unknown said...

hu3...standard

hans said...

xfeel la pekena nasi dkt tesco

Unknown said...

yaka? ho3

udacun said...

bestnyeee

Nadri said...

apa yg menarik di penang ya? blh kongsi info..psl sya blm ada kesempatan utk kesana...
salamm,

Kaseh Esmiralda said...

amboi sonoknya dapat tunggang kuda di tepi pantai...

Unknown said...

udacun: mmg best...kekekeke

Unknown said...

nadri : saya budak x tahu apa,ntah la..aq ikot jew,,,ho3

Unknown said...

kaseh : bdak 2 org tu la sronok...hu3

Matt said...

thanks sbb join my contest :)

TMUkmkd said...

waaa ke penang.. nampak enjoy beb!
thanks lawat :D

Unknown said...

matt: same2 :)

Unknown said...

tmu : he3...same2...tq jgak dtg sini erk :)

Cikgu Dahlia said...

cuti ke mana2 pun, yang penting ada org tersayang bersama, memang beshh

Unknown said...

yep..tepat skali! hu3 :)

AQ NaiM