Jun 17, 2010

Siapakah Remedy ??

Assalamualaikum, sedang aku berjalan2 ke blog orang sambil membaca entry2 yang best, Tetibe,tergerak hatiku ingin ke blog remedy untuk lihat kalau2 ada entry terbaru. Aku pon segera ke blog beliau. Agak terkesima apabila melihat entry terbaru yang bertajuk "E-Book Kini Percuma - Dapatkan Sekarang"

E-Book tersebut ialah teknik RDS yang telah diperkenalkan oleh Remedy yang suatu masa dahulu dijual dengan harga rm30. Menurut uncle yang telah merasakan nikmat teknik tersebut ialah teknik ini amat sesuai kepada sahabat blogger atau webmaster sesiapa sahaja yang inginkan trafik yang tinggi.

Remedy ialah salah seorang...seorang... manusia yang menawarkan khidmat pelupusan komputer untuk tunai. Jadi, kepada sesapa yang nak menghancurkan komputer yang tak pakai leh contact remedy.Dulu, remedy ni pernah menganjurkan contest "Kitar Semula Untuk Tunai", dan insan yang bernama naim ni join,ho3.

Untuk pengetahuan korang, Remedy pernah bergambar dengan Luna Maya dan Cut Tari. Peristiwa ni lama dah berlaku, sebelum diorang kantoi t0ot2 lagi, isu tu memang hangat sekarang ni. Kalau tak percaya apa yang aku cakap ni korang pergi tengok sendiri kat entry "Kenangan Remedy Bergambar Bersama Luna Maya dan Cut Teri di blog Remedy", kah3.

Ni dia gambar Remedy, betul ke? aku pon tak pasti.Sesape yang nak kenal lebih lanjut dan mesra dengan Remedy boleh ke http://kitaransemula.blogspot.com. Sekian.

8 comments:

Khairi Mohd said...

salam,

AQnaim, template kita sama hehehe. nice kan. oh ya, congrats dapat award dr fitri hadi. :)

Unknown said...

he3 tq :) nice to know u, hu3

Nas said...

erk...knal si remedy nie..eheheh...dye pernah bergambar ngan luna maya n cut tari?? leh caye nie? huhu

Unknown said...

hahaha...g la tgok entry tu..hek3

dak eina said...

hye naim. nie c0ntest ke hape??

Unknown said...

entry ni untuk nak dapat ebook percuma tu..kena bt review tntg remedy tu then dapat ebook tu..hu3

Unknown said...

Waahh...e-book rm30??menarik tu!!

Unknown said...

e book tu free kalau bt entry mcm sye bt ni..hu3

AQ NaiM