Apr 15, 2010

Akulah pelawat blog www.Razis.co.cc yang ke 8888

Assalamualaikum.takde ape nak cakap.aku adalah pelawat bertuah blog www.Razis.co.cc.hu3 dan ini buktinyer~



[klik pic untuk tumbersaran]

Alamdulillah,a great thxs to Allah..ho3..Wsalam..

update: dah dapat hadiah dyer..TQ bro razis kepada korang2.. bro razis ade buat lagi untuk pelawat yang ke 9999.hadiah nye rm 10 jugak.yang ke 11111 pon ade gak,hadiah lagi besh~ rm 50 dowh..hu3 korang leh ke blog dyer untuk maklumat selanjutnya..hu3 wsalam..

16 comments:

SyAmSuL AnUaR said...

Wow...
Untung ko jd pelawat yg ke 8888...
Tahniah...!!!!!

naem said...

hu3..tq syamsul :)

dak eina said...

huhu untung ah awk :)

CikMelur said...

wah.. macam ong orang cina pulak!

8
8
8
8

tahniah!~ :)

Kepala Bergetar said...

hehe tahniah la.
eh ni idea KB, ape kata, guna duit tu buat contest kat blog AQ lak?

AnWaRnAiM said...

@eina,hu3 iye...

AnWaRnAiM said...

@CIKMELUR,he3 tq cik melur :)

AnWaRnAiM said...

@Kelapabergetar,hu3 sye budak hya budak2...x reti lg la nak bt contest2 ni..x brani..

Zamila Omar @ Mohammad said...

tahniah la weh..menang :)

liza said...

tahniah.. murah rzki tu.. :)

Mama Yuki said...

Tahniah=D

p/s: tak dpt tinggalkan jejak kat shoutbox sebab intenet ngah prob...huhu

saya_arief said...

smart der nombor 2..

penaberkala said...

singgah sini jap
huh, bertuah2
tahniah

hans said...

wah
dapat adiah apa?

AnWaRnAiM said...

@arief,yepp.hu2

@penaberkala,yep...tq..hu2

@hans,rm 10..ngee~

I n n z said...

wahh ~ tahniah =)
shoutmix tak kua ah