May 7, 2010

8 itu ialah nombor..

Assalamualaikum.Entry ni diwujudkan untuk menjawab tag dari BroMat. Tag ni berkenaan nombo 8. Tagnya berbunyi....

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same. 



Ha...ok, ade2... aku telah menglapankan satu folder ni dan amik gambar yang ke 8 kat dalam folder tersebut...hu3 ok...gambar ni aku pernah guna untuk post satu entry suatu ketika dahulu..masa tu aku nak ucap selamat menyambut hari kemerdekaan,hu3 sekarang gambar tu akan dipost kan sekali lagi kat sini...mari kita usha~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Yeah~! inilah gambar nya.mengandungi beribu2 maksud yang merapu disebaliknya,ha3 macam besa ayat aku kalau letak gambar time aku kat asrama, kes tak dak keja, hu3 Semat kawan aku ni, nama dia izzaidi. Satu kelas ngan aku taon nie. duduk sebelah aku lagi.

Seronok la duduk asrama taon lepas.Dari form 1 sampai form 3 aku tinggal kat asrama. Naik form 4 da kluar.. Sekarang ni aku taktaw la nak masuk tahun ni pastu tahun depan duduk rumah ka, nak duduk rumah tahun ni pastu taon depan masuk asrama ka, nak duduk rumah sampai habes skolah ka, nak duduk asrama sampai habes skolah..

ok, Tamau merapu dah, hu3 sekarang nak tag 8 orang untuk jawab tag ni,hu3 calon2 nye :

8.Mizzek

Wokeyh, siap...Jawab lah yang telah Ditag, 7up|ikut suka u, hu3 Wsalam..

P/S: Ade tak yang tag aku ataupun bagi Award  kat aku, tapi aku tak jawab dan tak ambil lagi?? kalau ada inform aku erk..Aku lupeee~ hu3 maap2

10 comments:

SaRa_wo Sensei said...

hey bro...
ur frends look same wif the pict lorhhh...hahahah

Unknown said...

ya3...sama sungguh...hahhahahaha :D

Bukan Eciz said...

haa! budak ni noty. dia tag saya. rotan kang! ;p

NISECA suka merapu

enyheartsdiamond said...

8 is my fav number :)

Dr Amira Atiqah said...

hahhh, dlu akak psan t-shirt kt naem, apsal x dpt2 lg ni?? haha.

Unknown said...

@Nisaeciz , hahahha..tahniah

Unknown said...

@enyheartsdiamond, iye? sye xde fav number,,,hahahha

Unknown said...

@kakmira, kakmira ,,, kene bayar rm6.00 pulak... kte free...maleh nak amik la...hu3

Mashi said...

hehehe..
sama la gambar kat atas tu..
adepape ke naim??? :P

Unknown said...

itula psal...hu3 x tawu la... XD

AQ NaiM