May 2, 2010

Jom Uji Kepantasan Menaip

Assalamualaikum, ade bende nak share ngan korang, ramai dah kot yang tau pasal laman gambar kat atas ni.Bende ni aku tawu dari kawan aku luqman dan aku dah try.Lembab jugak la aku menaip,hu3.

Dengan laman tersebut kita boleh menguji kepantasan kita menaip. Tentunya kita tak dapat menaip dengan tepat 100% betul tapi sekurang kurangnya kita mencuba. Cuba berulang-ulang kali dan mesti akan bertambah laju kita taip kerana perkataan yang disediakan ialah perkataan yang kita selalu pakai.

Selepas penilaian tamat, korang leh tayang keupayaan korang kat blog atau mana2 dengan kod yang
diberi.Macam kat bawah ni..


36 perkataan
Setelah tercirit cirit aku try benda ni.ha3

Korang leh [click sini] kalau nak try benda ni k.Wsalam..

3 comments:

FCUTEAM said...

aqu dah try.. :) mmg takleh nak beat rekod cucu aqu..haha


u taknak komen entry i ke? hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>DUNIA LUAR SEORANG BLOGGER YANG NAK TEGAR



naem said...

hu3 hebath cucu ko aiz...

cik Jantung said...

saya dh cube...50pth seminit....seronoknyer...dh lme x buat latihan jari...tq =)

AQ NaiM