May 7, 2010

Dah dapat hadiah misteri BroMat

Assalamualaikum, sedang aku bace2 blog orang dan ketiadaan seberang idea untuk aku letakkan di blog aku ni, tiba2 bunyi pin2!! kedengaran dari luar rumah aku, semasa kejadian itu berlaku, aku dalam keadaan mamun menghiraukan bunyi tersebut dan memang tak perasan.

Setelah berulang kali bunyi pin2!! tu dok bising2, bapak aku pegi usha tengok kat luaq kot tingkap, owh, rupa- rupanya ada postman diluar, lalu aku ditegur ala2 marah skit kat aku, yala, aku kat sebelah pintu ja, orang datang aku buat taktaw,ha3.

Eh2, ada bungkusan untuk aku la, aku terus bukak bungkusan tersebut bersama adikku adib yang menyibuk secara tiba2, ha3. TQ AbgMat, hadiah misteri dah sampai,hu3 hari tu aku ada menang kontest yang abgmat buat ni, dapat tempat ke2.

Hadiahnya top4[dah dapat] ngan hadiah misteri[baru dapat] nak taw dak adiah misteri apa? hu3


Kotak pensel yang smart, hu3
Siap ada kata2 hikmah lagi ''Hardwork is the key to Success''
bukak2 ada keychain M.U la~ ha3 aku suka!

ok, tu jew... Tma ksih kat abg mat skali gi... n Selamat hujung minggu ^-^ Wsalam..

6 comments:

K I L said...

wah..smart2 kotak pensel ;)

Unknown said...

hu3 agak la.. :)

Amir Izzat said...

wah! cantik2... nak gak!!! hehe

Unknown said...

hu3 mntk kt abgmatt cpat~ he3

Matt said...

haha bergumbiralah kamu dik naim ;) amir pon join le contest abg mat len kali huhu..

Unknown said...

huhuhu,,, :)

AQ NaiM