May 23, 2010

Aku pembantu LeoPardus!!

Assalamualaikum, harini aku telah dilantik oleh abg mat untuk menjadi salah seorang kuncu2nya/ pembantu, ha3 Nak wat camna, bangga la aku camni, korang nak taw dak aku jadi pembantu abgmat ni sebagai apa?? apa yang aku kena buat?? hu3 takdaklah , ni entry tag lah..hu3 abgmat diberi tugas oleh Gransazer untuk menjawab tugasan(tag) yang diberi dan melantik 7 orang sebagai pembantunya(tag orang lain) dan salah seorangnya adalah aku.Kongklusinya, aku ditag.Soalannya:

10 fakta tentang aku:
1.Nama Naem ( bukan nama sebenar )
2.Nama Sebenar Anwar Naim
3.16 Tahun kurang 2-3 bulan
4.Lelaki
5.Suka minum air sejuk macam BroHanz , ha3
6.Tak suka makan lembu
7.Ada rambut,alhamdulillah~( cadang nak botak,kah3)
8.Seorang yang
9.tidak suka
10.taik ayam padu

10 perkara menakutkan aku:
1.Tengok bende [sini] (bukan takut,tekejut)
2.a...
3.buaya
4.harimau
5.babi
6.cicak
7.singa
8.kena langgaq lori
9.Makan cacing
10.duduk sorang2 dalam asrama tanpa penghuni tengah2 malam,siap ade bunyi orang mengilai~~hahaha

10 perkara yang selalu aku sebut:
1.t0ot t0ot
2.hahahaha
3.alamak~
4.hehehe
5.hohohoho
6.kah3
7.Aku
8.busted
9.hang
10.yess!~

10 perkara yang amat bernilai bagi aku:
1-8 orang dalam rumah aku
9.makanan
10.minuman

10"pertama kali" dalam hidup aku:
1.Pertama kali buat blog, blog ni la..
2.Pertama kali makan nasi, tanya mak aku bila
3.Pertama kali masuk asrama time form 1
4.Pertama kali keluar asrama time form3
5.Pertama kali tak dak idea sangat2 nie
6.Pertama kali tak taw sangat2 nak tulih ape nie
7.Ha, pertama kali jatuh tesungkoq lepas habis kelas kkq,taktau orang ada tengok ke tak,ade kot,ha3
8.-------------
9.BLANK
10.------------

7 ahli bawahan aku:
1.asyura27
2.Mrs jamaL
3.Aku Budak Sopan
4.Tintayu17
5.Neomatrixzz
6.SarahShafie
7.Miera

Semoga yang terpilih ini menjalankan tugasan yang diberi sebaik nya,Sekian,Wsalam..

12 comments:

SaRa_wo Sensei said...

jadi pembantu profesional....
hehehehehe

AnWaRnAiM said...

ha 0h...he3

sarah shafie said...

hehe..kena tag pulak..nnti ambik k..time kasih..

AnWaRnAiM said...

@sarah shafie
ho3 same2 :)

ZiErWa zAiNaL said...

wah..bgus3 jd pembntu profesional..
selamat menjalankn tugas..


kalau sudi komen la entry saya..
best sangat

AnWaRnAiM said...

@ZiErWa zAiNaL
he3 mekaseh2 XP

Matt said...

oit, jawapan x lengkap, brape markah nk kasi ni haha..anyway tenkiu aa brader, cayala!!

hans said...

hahahahaha
air sejuk yer

AnWaRnAiM said...

@Matt

hu3 same2 !~ :D

AnWaRnAiM said...

@hans

hahaha, air sjuk mmg sdap!~

Aidi-Safuan said...

kenapa fakta 8,9 ngan 10 tuh cam aneh jer. :P

AnWaRnAiM said...

ho3 mmg aneh skit...hu2