May 4, 2010

[Contest] Menangi Rapidshare Premium Account Untuk Sebulan


Assalamualaikum, hari ni aku nak join contest yang dianjurkan oleh www.jiwakacau.com. Aku taw contest ni dari beliau sendiri dengan meninggalkan pesanan di shoutbox. Beliau berkata sempena hari pekerje ni Jiwa Kacau nak bagi hadiah kat aku kat semua folower2 blog Jiwa Kacau dan juga silent reader blog Jiwa Kacau. Sebab tu la contest ni dianjurkan!! kot...

Hadiah yang ditawarpon agak menarik,hu3 Hadiah utama ialah 1 bulan account premium Rapidshare yang bernilai rm40. Hadiah bonus pulak 1Ip Torrents yang tak ternilai harganya. Hadiah utama ni semua orang leh dapat dan untuk hadiah bonus layak kepada sesiapa yang mempunyai seedbox sahaja,bende ape tu,hu3.

Rapidshare ni gune die untuk download file dalam kelajuan yang paling maxsima. Ramai yang gune Rapidshare ni untuk download carite, lagu, software dan muzik kat warez site. Warez site ni pulak merupakan site yang dimana uploader2 letak download link diaorang. Contoh [sini] Sesape yang nak join leh klik gambar Rapidshare kat atas tu.

Aku kene menang contest ni sebab aku nak download citew2 yang aku nak tengok tapi tak dapat2 sampai sekarang, lagipun aku memang tak reti nak dapatkan account Rapidshare ni dan memang aku tak dak duet nak beli account ni. law boleh nak download segala apa yang aku nak,hu3

Ok, tu je, sekali lagi sape yang nak join contest ni leh klik gambar rapidshare kat atas tu atau [klik sini] Sekian,Wsalam..

2 comments:

NICK IRFAN said...

wah! ade rapidshare plak? best tu...

Unknown said...

ha oh...hadiah account rapid share,,,hu3

AQ NaiM