May 8, 2010

Ini ialah Tajuk

Aku
Assalamualaikum. Sekarang kat rumah nenek aku, mak bapak adik- adik semua pergi balik kampung kat bagan datoh, aku malas nak ikut, tinggal la aku dengan tok aku kat sini, aku bawak sekali laptop ngan berukband,hu3 boley on9, tapi tidak membawa sebarang keseronokan, kah3 Internet lembab macam siput, nak bukak blog ni pon tercirit tunggu, selalu kat rumah pakai stremyx, bila pakai berukband jelas kelihatan kelembapannya..

Exam
Baik aku study, esok dah start dah ow exam pertengahan tahun, dekat 3 minggu exam ni berlangsung, ok, doakan aku boleh menjawab dalam keadaan tenang dan sengeh2..hahaha.Menjawab exam mengikut format sebenar SPM..ho3

94Studio
erm..Bagi sesiapa yang berumur 16 tahun dan lahir pada tahun 1994 dan yang bergelarkan tingkatan 4 atau form 4, web forum untuk kita [ha3] telah dibuka untuk ...untuk... ape2jela, nak bincang2 boley [ banyak topik kat situ] nak chat boley, ahli tak ramai lagi, baru semalam siap 100%. Jadi tolong2 promote kat kawan2 erk. Forum tersebut telah dibina oleh myfrenz yang dikenali sebagai senpai.. kenal? hu3 Ok, [Klik sini] kuat2 untuk pergi ke Forum tersebut.

Contest
Yeah~ keputusan contest yang dianjurkan oleh Mashi dan Remedy telah pon diumumkan. Alhamdulillah, a great thanks to Allah because we are aku menang nombor 2 dalam contest Mashi dan tempat ke3 dalam contest Remedy. Rm20 dan hadiah misteri dari mashi Dan rm50 dari Remedy, Thx a lot. Mashi sekarang ni sedang menghadapi last exam apentah, aku doakan mashi. Remedy pulak tak silap aku ada kat machang 3 hari. Kesimpulannya, hadiah memang tak dapat lagi lah.Aku mintak topup jew sebab takde accunt bank cimb ngn maybank.

Makan
Wokeyh, kedengaran nenek aku sedang menumbuk sambal di dapur, hahahha, perut pun sudah berkeroncong, ha, tengok, tok aku dah yuhuwww~ kat aku panggil makan, ha3 mandi tak mandi2 lagi, esh3 apa nak jadi ngan insan yang bergelar naim nie.Undur diri dulu, sekali gi doakan aku erk.. Selamat berehat. Wsalam..

PaanArtCreative Sebuah blog Seni

10 comments:

Dr Amira Atiqah said...

haha.
kelakar la naem nih.
jelas klihatan naem layak msuk RAJA LAWAK musim ke 10. hehe.

p/s: krim salam kt nenek, akak suka makan sambal. sedappp.

Unknown said...

hu3, tamaw la ms0k...ngee~ ok da kem slam..hu3 sambal mmg sdap~~~..

Surau Al-Ghafur said...

salam..

haha, jgn dikutuk apa yg lemah, kita pun tau, itu hanya buatan manusia yg memangnya punya kelemahan..

bersyukur dgn apa yg ada..

hehe,nasihat tuk diri sendiri gak yg selalu mengutuk sama itu bband..

FCUTEAM said...

tahniah tahniah... menang contest je keje ko skrg ... haha ^___^

Unknown said...

@firdaus,hu3 tq ats nasihat km0o... :)

Unknown said...

@Aiz, he3 tq..

pakcik rock said...

wow. semoga exam kau best.. hakahakahak...

Unknown said...

Ho3 mmg best p0wn~~ nggee~

hans said...

naim masuk idola kecil la...haaha

Unknown said...

ha, lagi tak maw...ha3

AQ NaiM