Dec 2, 2010

Liga Remaja Kreatif | Keputusan Dan Pemenang Pertandingan Mencipta Video


Assalamualaikum. Kini tibalah masa yang ditunggu- tunggu oleh peserta- peserta Pertandingan Membuat Video Liga Remaja Kreatif Anjuran SKMM iaitu keputusan dan senarai pemenang untuk pertandingan ini. Setelah menghabiskan secawan kopi dan sekeping biskut mayat sambil menilai, kami telah menentukan pemenang- pemenang bagi setiap negeri dan keputusannya adalah muktamad.

Tettt!! Aku pun tengah tunggu keputusan pertandingan ni lah! Bila la ayat- ayat kat atas ni akan diumumkan oleh pihak SKMM, saborr je aku menunggu. Lama sudah tarikh tutup contest ni, sejak 30 ogos lagi. Takpelah, kita tunggu je. Group aku terdiri daripada 4 orang. Ye, paling high 4 orang je boleh aku rasa. Izzaidi, Huda dan Syazana is my geng. Perh, lama kot masa yang kami ambil untuk buat video ni, berminggu rasanya. Padahal masa keseluruhan video tak sampai 7 minit, huhu.

Nak plot jalan cerita lagi, cari pelakon, cari pakaian untuk orang- orang asli (pelakon) dan macam- macam lagi. Setinggi- tinggi terima kasih diucapkan kepada yang terlibat dalam penghasilan video ini sama ada secara langsung atau tidak langsung terutamanya kepada guru- guru kami yang tidak jemu memberi tunjuk ajar kepada kami dan bagi pinjam kamera, hoho. Ayat skema tak leh blah betul. Kami mintak maaf sekiranya melakukan kesalahan kepada cikgu.

Walaupun video kami buat tak berapa urmp!! jika nak dibandingkan dengan contestant2 lain, Tapi bagi kami ia memang satu perkara yang hebat! hoho Banyak benda baru yang kami dapat dari pengalaman yang best ni. Macam- macam! tak dapat aku nak ungkapkan dengan kata- kata sebab aku nak reti nak cakap lagumana. Korang tahu tak apa hadiah untuk contest ni?

Peringkat Negeri

Hadiah tempat pertama : RM5 000 beserta telefon bimbit
Hadiah tempat kedua : RM3 000 beserta telefon bimbit
Hadiah tempat ketiga : RM2 000 beserta telefon bimbit
Hadiah saguhati : RM500 x 7

Lumayan siott~ haha. Ni baru peringkat negeri. Ade lagi untuk peringkat kebangsaan. Tapi kena tunggu keputusan peringkat negerinya dulu la, sape yang layak kan. Kami tak la mengharap nak dapat hadiah2 tu, sebab video pun camtu2 je. Kalau menang rezeki alhamdulillah, kalau tak dapat ape teruskan hidup seperti biasa.

Naim, mane video geng ko buat tu? aku nak tengok. hoho. Videonya aku tak upload lagi ke tenet sebab malas nak upload. Cikgu pun ade suruh upload, para pelakon pun setuju video mereka di upload. Cuma aku malas, huhu. Kalau korang tengok kat youtube memang banyak group yang upload video diorang. Korang seacrh je liga remaja kreatif.

Ok, tu je la aku nak merapu pepagi buta ni. Nak pukul 3 pagi sudah. Apa apapun, doakan yang terbaik untuk kami dalam contest ni! hehe. Selamat pagi~ Assalamualaikum.
Blog LRK: ligaremajakreatif.blogspot.com
Maklumat lanjut: www.skmm.gov.my

19 Comment:

PhotoGraphic said...

okeh..gud luck :)

hans said...

keputusan dah keluar bagitahu oit

P/S : Lu Langsi Lu Mati

P/S : Review Filem : Ngangkung Boleh Tahanlah & Kutipan Filem 2 Alam Berapa Juta?

kyrul said...

OWH, KO MSUK . .ok la tuh ,
sagu aty dpt pon jd ar

promote :
[http://urlpass.com/86km]

DaHLia said...

sis ingat dh ada keputusan, nk tgk gak..hehee

syahrilhafiz said...

oh ni open semua kan..
membe sekolah ak ada join ni gak
boleh tahan la, mungkin boleh kalahkan semua..hehehe

ZiErWa zAiNaL said...

nnt gtaw ea..nk thu jugakk

Anwar Naim said...

@PhotoGraphic
thx :)

Anwar Naim said...

@hans
ok bos..bisa diurus~

Anwar Naim said...

@kyrul
btul3..dpt saguhati pon dah nyaman..huhu

Anwar Naim said...

@DaHLia
hehe..x kuar aginye..

Anwar Naim said...

@syahrilhafiz
skolah mane? manggis? huhu

Anwar Naim said...

@ZiErWa zAiNaL
ok :)

Panduan Buah Pinggang Sihat said...

Uploadlah video korang naim.Alah,orang nak beli taknak jual plak :-)

Ni jual beli pe plak ni,hehehe.

Anwar Naim said...

@Panduan Buah Pinggang Sihat
haha..nnti la aku juall..hehe

Azam Lambert said...

Haha. how dare u blogger. u lied me...
thought it was true... follow me dude...

Anwar Naim said...

@Azam Lambert
haha..sorang suda kena~

pencinta-Mu said...

@syahrilhafiz
x mengharapkan kemenangan pown..liga nie macam tipu orang jer...
ingat senang senag jer ker nak bagu beribu ribu kat orang...

Anwar Naim said...

@pencinta-Mu
hmm..xmo la tipu2 kan..

Anonymous said...

canoe one alternative to hanging food is to [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ トート[/url]J52biii J53biii - A new sub-clause has been [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ バッグ[/url]habitable room has High air movement Table [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ サンダル[/url]and I went the other After a few minutes my http://www.tonyluxury.com[/url] planning scuba diving adventures at http://www.tonyluxury.com[/url] own recognition of Avril's method in