Dec 2, 2010

Banyak Betul Hutang!! Langsaikan ~

gambar rembat google pastu edit yang takde kena mengena ngan entry

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pejam celik pejam celik 23 setengah kali rupa- rupanya aku sekarang dah dalam 12 tahun 2010. Lebih kurang 30 hari sahaja lagi aku akan melangkah ke tahun 2011. Segala kerja tak siap lagi lorh! =.= Baiklah, ni entry award dan tag ye. Award sekali tag yang pertama dalam entry ni datangnya dari kak hayati tuan blog cahayamylife.blogspot.com dan award seterusnya dalam blog ni datangnya dari Shahrin Oppa.



Sebenarnya aku tengah blur time buat entry ni. Award apakah ini? blogger yang shomel? oh tidak~ Aku tak paham la. haha. Mengapa award ini yang harus diberi kepadaku wahai akak Norhayati? Muka sekupang pon dapat award camni. Terharu sungguh aku. Terima kasih kak hayati (n_n) hihi. Jom kita jawab soalan dari beliau.

1. Ape pendapat anda tentang Dari Mata Hati... (blogwalking if u donno)... :)
Setengah jam konfius camna nak jawab soalan ni, nak tanya pendapat blog akak ke blog dari mata hati? Konsep baru erk? huhu Blognye kaler purple. Sidebar kelihatan kemas. Entry dalam mainpage macam terlalu banyak je, 7 entry. Tu je, huhu.

2.Tunjukkan gambar desktop anda. (Sila print screen)
Aku takde pc or laptop sendiri ye, jadi amik gambar destop laptop yang tengah pakai. My bapak punya.



3.Snap gambar anda sekarang, dalam apa jua keadaan.
Comey tak ?

4.Adakah anda pernah kehilangan barang yang disayangi? Apakah ia?
Entah la. Jenoh pikir rasa macam takde je.

5.Three words tu describe si dia (if u have one)
Takde.

6.Three words to describe yourself.
1. Jahat
2. Suka pukul orang
3. Kuat mengamok
hoho

7.Anda selalu masak? Kali terakhir bila ye?
Semalam aku masak nasi goreng ayam untuk breakfes dan roti canai untuk makan tengah hari.

8.Tag 5 blogger yang comel + sweet.
Anip
Dauspozi
Syahrilhafiz
Fitrihadi
Andyhowtt
Korang memang comel- comel belaka + sangat sweet like stoberi. Aku tak tipu ow. Ikhlas dari mata turun ke hati, haha.

Baiklah, yang ni pulak aku nak tayang award yang diberikan oleh Shahrin Oppa. Terima kasih yang tak terhingga diucapkan kepada oppa sebab bagi award ni. Sungguh terharu ye baca entry anda. hihi. Bawah ni award yang diberikan oleh beliau.


Ok, sekian sahaja. Assalamualaikum.

18 comments:

hans said...

ingatkan hutang apa tadi
hahaha

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

faizalnizam said...

@hans

hutang tag rupanya.. hahaha.

Anep™ said...

hhaha~ cumel kah aku...
ko tahu sbb ape hitam jer desktop tu..ko punyer win 7 trial lah~kalau nak crak aku ade..huh!hahah..nnt2 la ak jwb jer..

syahrilhafiz said...

fuh dah lama tak main tag ni.
nanti i try ok..
tq..

syafeika edora said...
This comment has been removed by the author.
Aida Azryn said...

ceh! hutang tag rpenye.. =_='

Unknown said...

@hans
hoho...hutang tag rupenya~

Unknown said...

@Fyzal
hahaha..XP

Unknown said...

@Anip™
ok bos..nnti ko inform aku cara buatnye ok..

Unknown said...

@syahrilhafiz
huiyoo...saya amat berbesar hati kalau blgger yang kene tag tu jawab..hihi

Unknown said...

@syafeika edora
haip? huhu

Unknown said...

@AiDa AzRyN
ceh..tak guna punya naim..hehe
sori~

Panduan Buah Pinggang Sihat said...

Bro,tak fahamlah.Apa kaitan entri dengan tajuk hutang.Leh explain skit?

Unknown said...

@Panduan Buah Pinggang Sihat
bayar hutang tag la..huhu

Cahayamylife said...

Huhu.
Thanks Naim yang kiut.
Tu la.
Macam concept baru pulak.

Unknown said...

@Norhayati Rostam
ha ah..huhu.nnti akak cipta tag baru guna konsep baru ni..huhu

ftrhd said...

uitt kena tag lagi..nanti ada masa aku buat ar..thanks :)

Unknown said...

@Fitrihadi
haha..its up to u :) welkem

AQ NaiM