Dec 21, 2010

Tarikh Dan Tempat Membeli Tiket Final AFF SUZUKI 2010 di Bukit Jalil


Assalamualaikum. Korang tahu tak tarikh dan tempat untuk membeli tiket final AFF Suzuki 2010 antara Malaysia Dan Indonesia yang akan berlangsung di stadium bukit jalil pada 26 disember nanti? Kalau korang tak tahu boleh la ke blog sorang kawan aku ni, sebab dia tahu segala benda pasal ni. Harap benda ni boleh membantu korang. [KLIK SINI] Thx Fizo Zain, hik3

12 comments:

amirulez said...

26 disember la bukan 16 disember..

Anwar Naim said...

@amirulez
typo plak..nk cepat..hehe..thx sbb btulkan..da btulkan..

Eazy Izzuddin said...

tgk kat tv...
kaki still berbalut
hehe

ahsfantasy24 said...

tahniah..
anda seorang blogger yang peramah!

sukacita anda dijmput ke:
http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

(:

Anwar Naim said...

@Eazy Izzuddin
haha..kenapa boleh jdi camtu..

Anwar Naim said...

@ahsfantasy24
thx..kalo rjin sya buat! hik3! :)

Fitrihadi said...

demam bola melanda.. jangan demam nak bakar kerusi sudey...

Anwar Naim said...

@Fitrihadi
betul2..hoho

JRY The Boonto said...

harap2 harga tiker berbaloi dengan aksi pemain di atas padang. hehe

Anwar Naim said...

hik3..btul tu inche boonto..

Azza Firza said...

ambuih, rajin tengok bola nampak, hee

Anwar Naim said...

@Azza Firza
seo..hahaha