Dec 12, 2010

Yied Pozi! Aku Nak Hadiah! haha


Assalamualaikum. Sila abaikan tajuk entry yang penuh dengan kerakusan nak hadiah free iklan kat blog yiedpozi tu, hoho. Aku sebenarnya dah lama rasa kagum sangat dengan si yied pozi ni. Korang pun mybe ada yang tahu kenapa aku kagum kan, umur baru 12 tahun fikiran gila matang. Ko matang ke yied? huhu.

Walaupun aku anggap dia hebat dan aku sangat kagum dengannya, tetapi yang pasti beliau tidak dapat menandingi kelajuan aku menaip. Sapa yang boleh lawan kelajuan aku menaip ha? Ada ke? Aku tak percaya. haha. Gila belagak tahap klimaks betul. Tu ayat yied belagak, aku suka gaya dia belagak, haha. Ok, aku tarok gambar keputusan selepas bepuluh kali aku practice.

Ctrl+Click Untuk tumbesaran abadi

Taklah laju sangat aku taip, tu pun ada satu word salah, hehe. Yiedpozi akan pilih 5 bloggers untuk dihadiahkan iklan percuma di blog beliau. So, kepada sesapa yang berminat jom challange si yied tu! huhu Jom terjah ENTRY ni. Sekian

13 comments:

Aishot said...

serius ke umur dia 12 tahun???
nak kene pi terjah ni

Unknown said...

@Cik Gallus Gallus
serius!~ terjah jgn x trjah..huhu

Hana Kirana said...

nak terjah jugalah

Yiedpozi said...

Lajunya... Nanti kita tengok sapa yang paling laju ye...

New Post: Forum Kutuk Islam

hans said...

aku try semalam dan aku atas 90
korang dua kalah dengan aku lah
hahahahah

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

Amir Izzat said...

aku nak try..aku nak kalahkan ko naim...tunggu!!!!!!! hahaha

pipoq said...

muahahaha..pagi pagi ni sedikit kejang jari jemari aku ni..tunggu la petang sket baru aku test lain..tapi cam tak best lak leh try banyak kali..kalo nak test power, one shot je la wei..

Unknown said...

@Hana Kirana
silakan :)

@hans,
mana bukti?? aku x caya~ haha

@Amirull Izzat
Semoga berjaya! aku akn sentiasa tunggu~ haha

@pipoq,
hoho..aku x hebat der...sbb tu la practice..

muallim corner said...

umur yied 12tahun? biar betol

Unknown said...

@Revolter AMI
yep..huhu

Izwan said...

dari dulu aku usha blog dia tak caya umo dia.. budak2 skrg reti giler IT..aku wat blog pn time umo 19 tahun..hahaha..
uish, tak pernah masuk contest camni..free trafik tu..

Unknown said...

@Izwan
tula..bdak2 zaman skrang..hik3
try la taip..huhu

Anep™ said...

boleh la..laju juga ko taip..huhu..

AQ NaiM